5 sfaturi pentru marketing prin continut pentru o afacere mica

Ce este marketingul prin continut?

 

Cea mai buna intrebare pentru intelegerea definitiei marketingului prin continut sau content marketing ar fi: ce este continutul?
Continutul este peste tot online. Rezultatele fiecarei cautari in Google pe care le facem reprezinta continut. Indiferent de nevoile tale de informatii, motoarele de cautare acorda prioritate continutului care este considerat cel mai relevant si valoros pentru cautare ta. (Amintiti-va aceste cuvinte – stau la baza oricarei strategii bune de marketing de continut!)

Dar nu tot continutul este creat la fel. Sintagma „continutul este totul” a ajuns sa fie folosita foarte des de catre marketeri profesionisti. Mai ales in discutiile despre SEO si autoritatea domeniului. Este adevarat ca marketingul prin continut pentru afacerile mici poate fi o sursa cheie de trafic organic – dar numai daca continutul rezoneaza cu publicul tinta!

Acesta este obiectivul pentru care il urmareste „marketingul prin continut”. O strategie de creare de continut care este strans legata de misiunea motoarelor de cautare de a oferi utilizatorilor rezultate de calitate. Pe scurt, marketingul prin continut asigura publicului tau continut in timp util, relevant si, cel mai important, valoros care stimuleaza increderea si, in final, profit pentru brandul tau.

 

Marketing prin continut

 

De ce este atat de important marketingul prin continut pentru afacerile mici?

 

Marketingul prin continut pentru afacerile mici a devenit rapid o necesitate. Retailul este o afacere competitiva, in special pentru marcile care sunt reprezentate in primul rand in comertul electronic. Unicitatea nu mai este in ofertele de produse, ci in modul in care prezinti viziunea brandului tau. Deci, ca retailer independent, este posibil sa ai deja un fel de strategie de marketing prin continut.
Una dintre cele mai mari provocari pentru orice afacere in crestere este povestirea. Gasirea modalitatilor de a ajunge la publicul tinta nu a fost niciodata mai dificila decat acum. Astfel, indiferent daca sunteti concentrat pe marketingul pe retele de socializare sau pe blogul site-ului tau, aceste eforturi de creare a continutului iti vor oferi o modalitate pentru atragerea potentialilor clienti.

 

Content marketing

 

Cele mai importante 5 sfaturi pentru marketing prin continut eficient

 

Care este nevoia publicului tau tinta?

Nu poti crea continut relevant si valoros daca nu sti cine sunt clientii tai! Crearea de continut poate fi motivata in cele din urma de cine crezi ca este audienta ta si nu de cine iti viziteaza site-ul. Este important sa profiti la maxim de instrumentele gratuite de marketing prin continut, cum ar fi Google Analytics, Google Search Console si altele, care iti permit sa vezi ce cautari conduc trafic organic catre site-ul tau. Acesti termeni de cautare se potrivesc in mod natural cu subiecte legate de continut si este mult mai usor pentru brandul tau sa castige bani cu ele!

 

Întelege in ce stare te afli acum

Înainte de a alerga pentru a crea un blog sau newsletter, asteapta un pic. În primul rand, trebuie sa tii cont de marketingul prin continut pe care businessul tau il desfasoara deja. Astfel, o strategie buna de marketing prin continut, bazata nu numai pe dorinte, ci si pe oportunitati, va maximiza domeniile pe care te concentrezi in prezent. Poate merita sa imbunatatesti calitatea fotografiilor de pe retelele sociale? Campaniile de newsletter vor avea o valoare si interes pentru clientii tai? Chiar si eforturile mici vor spori foarte mult credibilitatea brandului tau!

 

Calendar marketing prin continut

 

Creaza un calendar de lansare a continutului

Este aproape imposibil sa ai vreo strategie de marketing prin continut daca nu ai un departament de marketing! Problema principala in crearea de continut nu este atat executarea, cat dezvoltarea ideilor neobisnuite. Deci, un calendar de continut bine planificat poate rezolva ambele probleme. Te obliga sa aloci putin timp in timpul saptamanii pentru a gasi idei si, astfel, sa creezi o strategie de continut coerenta.

Chiar daca nu faci asta tot anul, incerca sa utilizezi marketingul prin continut in perioadele cu un numar mare de vanzari, cum ar fi sarbatorile.

 

Straduieste-te pentru calitate, nu cantitate

Este tentant sa te grabesti catre toate canlele de marketing si sa stabilesti obiective ambitioase pentru a le cuceri pe fiecare, dar aceasta abordare poate avea consecinte negative. În primul rand, stabilirea unor obiective nerealiste (datorita conditiilor fizice sau materiale) iti poate strica motivatia.

În al doilea rand, aceasta abordare va reduce inevitabil calitatea continutului pe care il produci. Dupa cum spune orice marketer, un material lung si bine scris pe saptamana este mult mai valoros pentru publicul tau decat trei materiale de o calitate scazuta si scrise prost! Fii mai conservator in demersul tau pana cand te simti pregatit pentru mai mult.

 

Calitate marketing prin continut

 

Nu se poate fara SEO

Este imposibil sa nu te gandesti la SEO cand vine vorba de strategiile de marketing prin continut pentru blogul tau. Unul pur si simplu nu poate supravietui fara celalalt! O strategie adecvata de analiza a cuvintelor cheie ar trebui sa fie o parte integranta a modului in care decizi ce subiecte trebuie sa abordeze continutul.

Poti crea cel mai bun continut din lume, dar nimeni nu il va vedea daca nu te gandesti la SEO.

 

 

Despre noi

IOmedia este o agentie specializata in servicii de dezvoltare web, aplicatii software, servicii de web design, marketing online si tutoriale video.

Solicita oferta

Oferim servicii care iti vor creste afacerea online.

Ultimele noutati!

Ultimele articole

Vezi toate articolele
No Comments

    Spune-ti parerea