7 greseli pe retelele de socializare care vor costa firma

Un profil pe retelele de socializare este important pentru o companie, indiferent de marimea si sfera activitatii – iti vom spune cum sa il faci corect.

Peste 70% din companiile mici din tarile dezvoltate au conturi pe retelele de socializare, ceea ce inseamna ca trebuie considerate ca un canal de comunicare de marketing si gestionate corespunzator. Cu toate acestea, mii de companii fac aceleasi greseli elementare in gestionarea profilurilor. Vom vorbim despre cele mai frecvente sapte greseli si cum sa faci lucrurile corect pentru a iti mari sansele de a atrage noi clienti si vanzari mai mari.

 

Greseli pe retelele de socializare

 

Design slab

In prezenta unui numar foarte mare de oferte concurente pe piata, consumatorul este pretentios in mod subconstient sau constient in studierea profilului companiei in retelele sociale. Faptul ca ai un design invechit si un continut de pagina slab este inacceptabil, deoarece submineaza increderea potentialilor clienti in brand. Umple-ti contul cu fotografii de inalta calitate, creeaza o fotografie de profil frumoasa si actualizeaza news feed-ul daca doresti sa atragi atentia potentialilor clienti.

 

Nerespectarea identitatii corporative

Cea mai mare greseala este nepotrivirea paletelor de culori in diferite retele de socializare: profilul companiei de pe Facebook nu ar trebui sa difere de profilul de pe Instagram. Creeaza un manual de brand care sa includa un logo, fonturi, combinatii de culori si foloseste-l in toate profilurile.

 

Social media

 

Putine modalitati de contact

Daca vizitatorul paginii nu intelege cum sa-ti gaseasca compania, cel mai probabil nu te vei intalni niciodata cu el. In proiectarea unui profil pe o retea sociala, trebuie sa specifici toate canalele de comunicare existente: telefon, e-mail, mesagerie instant, un site web si o lista completa de profiluri din alte retele sociale. Oameni diferiti aleg diferite metode de comunicare, iar companiile care sunt gata sa tina legatura cu acestia prin orice mijloc de comunicare ajung deasupra competitorilor.

 

Erori in texte

Erorile gramaticale si typo-urile din conturile companiei de pe retelele de socializare sunt chiar mai frecvente decat defectele de design si creeaza o impresie deprimanta pentru vizitatorii atenti la detalii. Intotdeauna si in orice situatie gaseste timp pentru citirea suplimentara a tuturor textelor postate pe profilul companiei.

 

Fotografii gratuite stock

Fotografiile de pe site-urile de poze stock arata mereu la fel, plictisitoare si invechite – exact aceeasi impresie se formeaza pentru o companie care umple profilurile sale de social media cu imagini de genul. Uita-te la lista de servicii care ofera acces legal nelimitat la fotografii unice de calitate. (Gasesti articolul AICI)

 

Marketing slab

Vizitatorii profilurilor de pe retelele de socializare nu ar trebui sa ghiceasca ce face exact compania si ce loc ocupa pe piata. Toate ofertele de produse si servicii, toate descrierile, biografiile si fotografiile ar trebui sa fie clare de la prima vedere. De exemplu, o companie de reparatii hardware poate pune o fotografie de calitate a unui laptop, un slogan si adresa pe profil, astfel nu lasa loc de indoiala potentialilor clienti despre sfera de activitate a companiei.

 

Cont abandonat

Daca un vizitator, ajunge pe profilul companiei de pe Twitter, Facebook, Instagram etc. si vede ca ultima postare este datat cu trei ani mai devreme, va trage o concluzie rezonabila ca compania s-a inchis si ca nu mai are activitate, iar aici nu te va ajuta nici macar un design deosebit al paginii. Completarea unui profil, actualizarea periodica a informatiilor este o activitate obligatorie in gestionarea conturilor companiei.

Despre noi

IOmedia este o agentie specializata in servicii de dezvoltare web, aplicatii software, servicii de web design, marketing online si tutoriale video.

Solicita oferta

Oferim servicii care iti vor creste afacerea online.

Ultimele noutati!

Ultimele articole

Vezi toate articolele
No Comments

    Spune-ti parerea