8 sfaturi pentru articole SEO

Ce este SEO?

SEO este abrevierea pentru Search Engine Optimization (optimizarea pentru motoarele de cautare). Este procesul de a optimiza site-ul si paginile tale web pentru a obtine trafic gratuit si organic de la motoarele de cautare, cum ar fi Google.

Sa luam ca exemplu un site local al unui magazin de piese auto second hand, de exemplu:

Caut un volan de Dacia Logan second hand de calitate, dar ieftin, si vreau sa gasesc o inspiratie din informatiile pe care le pot gasi pe Google. As introduce in bara de cautare „volan Dacia Logan second hand Bucuresti”. Daca vreun magazin de piese auto second hand din Bucuresti a acordat o atentie deosebita designului site-ului si continutului care se conformeaza regulilor SEO, site-ul ar aparea intre primele pe pagina cu rezultatele cautarii.

 

De ce este important SEO?

Oamenii cauta informatii pe diverse motoare de cautare tot timpul. Este extrem de valoros pentru un site web sa obtina acest trafic specific, cu intentie de achizitie ridicata. Pentru orice site web care are o multime de articole de la diferiti scriitori, scriitorii de continut trebuie sa tina cont de faptul ca, daca site-ul web apare in rezultatele cautarii, continutul lor ar fi citit mai mult, shareuit mai mult si, la randul sau, sa aiba o reputatie mai buna. Le ofera mai multe oportunitati de a se conecta cu oamenii si de a ajuta cu raspunsul la intrebarile lor, la rezolvarea problemelor lor si sa devina o resursa de incredere pentru ei.

 

Sfaturi usoare pentru a scrie articole SEO eficiente

SEO nu se limiteaza la crearea de continut online, dar cele mai bune practici prezentate mai jos vor ajuta sa pozitioneze site-ul si continutul cat mai sus in diverse motoare de cautare, unul dintre cele mai importante dintre ele fiind Google.

 

1. Atentie la cuvintele cheie

Poti pregati o lista cu cuvintele cheie din aria ta de expertiza care include principalele cuvinte cheie si expresiile pe care le cauta oamenii. Trebuie sa intelegi publicul tinta si cuvintele si expresiile pe care le cauta. Pentru a sti asta, iti poti pune cateva intrebari, cum ar fi:

Care sunt interesele lor?
Cum le rezolv problemele?
Care sunt limbile lor preferate, dispozitivele pe care le folosesc, etc …?
Cine sunt concurentii tai? (Site web similar, scriitori similari etc.)

Exista multe tool-uri online care te pot ajuta sa cauti cuvinte cheie adecvate: Uber Suggest, WordStream’s Keyword tool, Google Trends si SEM Rush.

 

2. Asigura-te ca incluzi cuvintele cheie in articol

Nu uita sa incluzi cuvintele tale cheie in titlu, introducere, meta descriere, slug si in titluri H1 sau H2. Setul de cuvinte cheie importante se mai numeste expresie cheie.

Motoarele de cautare invata subiectul articolului / paginii gasind expresia cheie recurenta in el. Prin urmare, o densitate buna a expresiei cheie ajuta la SEO. Acest lucru inseamna ca ar trebui sa incluzi natural expresia ta cheie in scris. Densitatea expresiei cheie sugerate este cuprinsa intre 0,5% – 3%.

Deoarece lucrurile ar trebui sa fie intr-un echilibru, un sfat usor este sa pastrezi fraza cheie la o valoarea corecta pentru articolul tau. Prea putin afecteaza pozitionarea; prea mult pare spammy si ar putea fi pedepsit articolul de motoarele de cautare.

 

3. Scrie continut de calitate

In timp ce deliberezi ce ai de scris, pune-ti aceste intrebari: ce pot oferi pe care nimeni altcineva nu-l poate oferi? Ce serviciu unic pot oferi? Ce cunostinte pot impartasi?

Tipurile de continut care pot fi distribuite:

Ceva care rezolva problemele cititorului
Afla ce este la moda si nou in domeniul tau profesional si adauga cateva idei sau opinii
Fa ca alti oameni sa arate bine. Intervieveaza pe cineva care este considerat expert si impartaseste continutul. Acea persoana este mai probabil sa shareuiasca si sa promoveze articolul.

Scrie continut de calitate

4. Fa continutul suficient de lung pentru a conta

Motoarele de cautare prefera articolele mai lungi in general. 600 de cuvinte nu sunt rele, dar daca poti obtine 1000 de cuvinte sau mai mult, este chiar mai bine. Cu un continut mai lung, acorzi mai multa valoare cititorilor tai, precum si te asiguri ca ii pastrezi pe site-ul web mai mult timp.

 

5. Titlul si dimensiunea imaginii optime

Motoarele de cautare trebuie sa „citeasca” o imagine prin titlu si sa o plaseze in consecinta. Asigura-te ca incluzi expresia cheie in titlul imaginii. Acest lucru imbunatateste rangul imaginii atunci cand utilizatorii de internet cauta o imagine folosind un cuvant cheie sau o expresie inrudita.

Un exemplu simplu:

Cum de obicei oamenii numesc imagini: „poza 2”, „masina 5” etc.
Cum ar trebui sa fie titlurile take de imagine: „Volan second hand Dacia Logan” sau „Piese second hand Dacia Logan” …
Dimensiunea ideala a imaginii este sub 70kb. Daca imaginea ta este mai mare, incearca sa utilizezi site-uri de compresie online a imaginilor, cum ar fi TinyPNG, TinyJPG, WeCompress, EzGif pentru a o face mai mica. Imaginile mai mici necesita mai putin timp pentru incarcare, sporind astfel experienta de navigare a utilizatorului.

 

6. Link-uri de calitate

Cantitatea si calitatea link-urilor (catre alte site-uri web) de pe pagina ta sunt, de asemenea, parte a calculelor algoritmului motorului de cautare. Motoarele de cautare prefera mai mult site-uri de incredere, cum ar fi Wikipedia, decat o legatura de pe un blog necunoscut. Un articol cu ​​surse de incredere ar fi considerat mult mai bun calitativ.

 

7. Imbunatateste-ti scrierea

Citeste mai multe articole de calitate de pe site-uri web de renume si dezvolta-ti un stil de scris placut. Incercati sa folosesti paragrafe si propozitii scurte si concise. Gaseste pe cineva priceput sa scrie pentru a citi si a edita articolul.

 

8. Promoveaza articolul tau

Terminarea scrierii articolului si publicarea lui nu ar trebui sa fie sfarsitul atentiei pentru articolul tau. Asigura-te ca il shareuiesti cu prietenii, fostii colegi si cu oricine credzi ca ar fi interesat de asta. Posteaza-l pe social media si incearca sa interactionezi cu publicul tau.

Nu in ultimul rand, nu toata lumea este experta in scrierea online, cu atat mai putin in SEO. Poti sa te intorci intotdeauna si sa recitesti aceste sfaturi usoare in timp ce te pregatesti pentru scrierea fiecarui articol.

 

Citeste mai mult si despre cele 5 sfaturi pentru marketing prin continut pentru o afacere mica.

Despre noi

IOmedia este o agentie specializata in servicii de dezvoltare web, aplicatii software, servicii de web design, marketing online si tutoriale video.

Solicita oferta

Oferim servicii care iti vor creste afacerea online.

Ultimele noutati!

Ultimele articole

Vezi toate articolele
No Comments

    Spune-ti parerea