Optimizarea ratei de conversie

Optimizarea ratei de conversie

Optimizarea ratei de conversie, adesea prescurtată „CRO”, este procesul prin care companiile online își optimizează activele digitale pentru a conduce mai mulți vizitatori către o acțiune dorită. CRO înseamnă folosirea informațiilor și statisticilor despre utilizatori pentru a îmbunătăți indicatorii cheie de performanță.

Analizăm în detaliu modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul dvs. și, implementând o strategie eficientă de optimizare a ratei de conversie, obținem rezultate remarcabile, cu implicații directe în rata de rentabilitate (ROI) a tuturor surselor de trafic.
Optimizarea ratei de conversie este un punct cheie în strategia oricărei afaceri online, iar fiecare zi care trece fără să îi fie acordată atenție acestei activități este o oportunitate ratată de a genera mai multe vânzări și de a câștiga mai mulți clienți.
Strategiile de optimizare a ratei de conversie sunt personalizate pentru fiecare site și implică utilizarea unui amestec de metode:

 

  • Testarea A / B
  • Recuperarea coșurilor abandonate
  • Optimizarea textului în pagini
  • Optimizarea elementelor în pagină
  • Crearea de landing page-uri

Creștere a vânzărilor

Testare A/B

Îmbunătățire ROI

Recuperare coșuri abandonate

Nu toate site-urile au aceleași obiective.

Comunicarea este esențială pentru a obține rezultate împreună, așa că la început este imperativ necesar să putem să definim împreună obiectivele afacerii tale pentru a crea strategia optimă.

Echipa noastră de experți te va ajuta să obții maximizarea ratei de conversie prin continuă analiză și implementare a modificărilor adecvate strategiei definite împreună. Doar astfel îți vei atinge obiectivele.

Statistici rata conversie

Atrageți trafic calificat

Pentru a îți optimiza conversiile, trebuie să aloci timp pentru a lucra la sursele care atrag un trafic calificat și cu adevărat interesat de ceea ce oferi.
În momentul în care un vizitator ajunge pe site, el a fost deja expus la mesajul tău și este deja informat despre ofertă, și astfel, este mai probabil să reprezinte o conversie.

Satisfaceți așteptările vizitatorilor

Pentru a se converti, fiecare utilizator care ajunge pe site-ul tău web trebuie să găsească o ofertă care să răspundă nevoilor sale particulare. Pentru a nu dezamăgi vizitatorii, trebuie să garantezi cea mai mare coerență posibilă între mesajul transmis de sursele tale de achiziție și mesajul de pe pagina web unde sosesc vizitatorii; utilizarea aceluiași limbaj și termeni te vor ajuta să îți optimizezi conversiile.

Minimizați eforturile utilizatorilor

Scopul acestui pas este de a reduce la minimum acțiunile pe care un utilizator trebuie să le facă și de a simplifica experiența pe cât posibil pentru a încuraja conversiile. Site-ul tău trebuie să ofere navigare clară și concisă, deoarece utilizatorul nu va petrece mult timp încercând să înțeleagă un sistem de navigare complex.

Te vom ajuta să îți convingi publicul țintă să realizeze acțiunile dorite de tine. Echipa noastră se va ocupa de optimizarea site-ului tău și îți va crește rata de conversie, fapt ce va face ca afacerea ta să se dezvolte.

Ultimele proiecte

Vezi toate proiectele

Cere o ofertă de optimizare a ratei de conversie

O afacere online are nevoie de optimizarea ratei de conversiei pentru a prospera.

Trebuie să investești bani pentru a produce bani. Investește-ți bugetul de promovare în serviciul de maximizare a ratei de conversie, iar echipa noastră îți va crea și implementa cea mai bună strategie pentru obiectivele tale.

Ce spun clienții

Vezi toate părerile