SEO pentru afacerile noi

  • iulie 13, 2020
  • SEO

Inceperea unei afaceri poate insemna multa munca, dar un pas cu adevarat interesant in viata. In acest articol, vom discuta de ce SEO ar trebui sa fie o prioritate pentru noua ta afacere, cu exemple despre cum sa incepi.

 

Strategii si elemente cheie

SEO este cheia pentru orice afacere, deoarece majoritatea dintre noi apeleaza la motoarele de cautare atunci cand cautam un produs sau serviciu.

Unele strategii pentru afaceri noi includ targetarea unui set de cuvinte cheie ale nisei alese, scrierea de continut bun aferent domeniului tau si generarea de backlink-uri prin continut sau site-uri de stiri.

 

De ce SEO este cheia

SEO, optimizarea pentru motoarele de cautare, este atat de critica pentru orice afacere din era digitala. Atunci cand oamenii cauta un anumit produs sau serviciu, ei tind sa caute raspunsuri pe motoarele de cautare, deci afisarea in partea de sus a rezultatelor este esentiala. Cand incepi o afacere, ai multe lucruri in minte, iar SEO ar trebui sa fie in partea de sus a listei. La ce este buna noua ta afacere daca nimeni nu te poate gasi? Cum este si zicala, daca un copac cade intr-o padure si nimeni nu este acolo sa-l auda, scoate vreun sunet? Dorim ca afacerea ta sa aiba un impact si sa fie gasita, astfel incat vom discuta cateva modalitati de a incepe optimizarea SEO pentru aceasta.

 

Exemplu SEO: Carcase pentru telefoane mobile

Hai sa intram in pielea unui nou proprietar de afacere care lanseaza o afacere online cu carcase pentru telefoanele mobile. Aceasta este o piata cu adevarat competitiva, dar credem ca avem cel mai bun produs pe care piata l-a vazut. Ne concepem designul si dezvoltam carcasele pentru telefoane si acum este timpul sa incepem sa vindem. Construim un site web excelent, cu un checkout usor si acum trebuie sa fim gasiti. Exista o multime de optiuni pentru marketing platit, inclusiv Google Ads, reclame Facebook si multe altele, dar avem la dispozitie un buget relativ restrans ca startup si dorim sa incercam sa concuram pentru un anumit volum organic. Hai sa parcurgem cateva moduri prin care putem face acest lucru.

 

 

Rezultate trafic google search console

 

Targetarea unei nise

Nu sunt un expert in carcase pentru telefoanele mobile, dar voi incerca sa creez un exemplu. Piata carcaselor pentru telefoane mobile este foarte competitiva si probabil ca ne vom lupta mult sa ajungem printre primii, dar piata carcaselor pentru un anumit telefon mobil ar putea fi neglijata de concurenta si oferta sa fie mica. O strategie buna de afaceri si SEO ar putea fi concentrarea site-ului nostru si a marketingului catre o nisa specifica la care putem ajunge mai usor, cum ar fi in acest caz carcasele pentru un anumit telefon mobil. Astfel, putem sa accesam site-ul nostru si sa adaugam lucruri de genul „carcase pentru telefonul mobil X”, „carcase pentru X” si alte cuvinte cheie relevante pentru a adapta site-ul nostru catre aceasta cautare. Acum, cand cineva cauta carcasa pentru telefonul X, am putea sa ne prezentam. Desi volumul de cautare ar putea fi de 100 / luna fata de 10.000 / luna, avem o sansa de a ne pozitiona in top si de a converti o populatie mai mica.

Citeste mai mult despre acest subiect: Nisa magazin online: cum sa alegi si unde sa cauti

 

Scrie continut excelent

Dupa cum stim in general in SEO, continutul este rege. Daca dorim ca Google sa ne recunoasca drept autoritar, de incredere si expert, atunci trebuie sa avem un continut relevant si de calitate. Acum ca avem produsul nostru minunat pentru telefonul X, sa ne gandim la continut care ar fi relevant pentru publicul respectiv. Am putea incepe cu articole despre beneficiile unei carcase pentru telefonul mobil, despre cele mai comune 5 accidente care te vor face sa iti doresti sa fi cumparat o carcasa si multe altele. Daca construim un continut bun legat de subiect si ne demonstram expertiza si autoritatea noastra in lumea carcaselor pentru telefoane mobile, atunci vom avea o sansa mai buna sa ne pozitionam in topul rezultatelor motorului de cautare.

 

Backlink-uri

Acesta este unul dintre cele mai provocatoare lucruri in SEO, dar poate fi uneori mai usor ca o afacere noua, datorita factorului de noutate. Un element esential al SEO off-page este dezvoltarea backlink-urilor de pe site-uri de renume care indica motoarelor de cautare ca site-ul tau este valoros si de calitate. Cand lansam o afacere noua, este posibil sa avem avantajul de a fi noi in cazul in care alte site-uri ar putea fi interesate sa incerce sau sa scrie despre noua noastra lansare. Putem folosi aceasta ocazie pentru a ajunge la afaceri sau bloguri conexe si sa-i putem face sa incerce produsul sau sa prezinte produsul undeva pe site pentru ca noi sa incepem sa construim cateva backlink-uri. Acest lucru va fi extrem de valoros pentru a stabili o baza de pornire in optimizarea SEO.

Despre noi

IOmedia este o agentie specializata in servicii de dezvoltare web, aplicatii software, servicii de web design, marketing online si tutoriale video.

Solicita oferta

Oferim servicii care iti vor creste afacerea online.

Ultimele noutati!

Ultimele articole

Vezi toate articolele
No Comments

    Spune-ti parerea