Tendinte in promovarea pe Facebook 2020

Sa vorbim despre idei populare si principii cheie de creativitate eficienta. In orice caz, observam ca vorbim de publicitate vizata, al carei scop este de a crea cerere, de a ajunge la publicul tinta si de a-l conduce la achizitie. Aceasta inseamna ca o campania publicitara pe Facebook necesita o pregatire atenta: trebuie sa luati in considerare la ce reactioneaza potentialii clienti: ce „prinde” la ei si ce nu.

 

• videoclip: de ce functioneaza acest format

 

Videoclip: de ce functioneaza acest format

 

Ai auzit asta de un milion de ori: videoclipul functioneaza mai bine decat vanzarile de text si imagini. Si asa este! Pentru ca potentialul client doreste sa vada un produs sau un serviciu in actiune. Dar, mai important (si este important sa ai in vedere atunci cand pregatesti videoclipurile): vrea sa vada rezultatul pe care il va obtine daca accepta propunerea ta. Apropo, muzica selectata corect va ajuta la consolidarea acestei impresii.

Cu toate acestea, este important sa retii ca 40% dintre utilizatori vizioneaza videoclipuri fara sunet, ceea ce inseamna ca trebuie sa utilizezi semnaturi: duplicarea mesajelor cheie cu text. Si concentreaza-te pe primele secunde ale videoclipului – ele sunt cele care decid daca urmaresc sau nu videoclipul pana la capat.

 

• Mobil Inseamna accesibil

 

Mobil inseamna accesibil

 

Unul dintre avantajele anunturilor Facebook pe un dispozitiv mobil este Instant Experience (fosta Canvas). Acesta este un instrument care iti va permite sa creezi o versiune mobila a paginii – o pagina destinata traficului publicitar. In acelasi timp, Instant Experience se incarca de cinsprezece ori mai rapid decat un site mobil obisnuit si se desfasoara pe ecran complet. Si asta inseamna ca face posibila prezentarea marcii dvs. in mod luminos, mobil si eficient.

Poti crea o astfel de pagina folosind sabloane gata facute sau cu ajutorul unui designer, care, apropo, include una dintre componentele care nu sunt disponibile pe Instagram – un formular de contact pentru colectarea aplicatiilor.

Beneficiaza de experienta instantanee cu titluri, descrieri si butoane potrivite.

 

AR grabeste achizitia 

 

AR grabeste achizitia 

 

Realitatea augmentata, abbr. AR – din engleza. „Augmented reality” deschide cele mai interesante oportunitati de publicitate. Produsul prezentat AR – va reduce probabilitatea ca produsul propus sa nu se potriveasca si, de asemenea, stimuleaza decizia cumparatorului de a cumpara prin emotie.

Incearca haine, incaltaminte, testeaza culoarea rujului sau „potriveste” canapeaua in interiorul locuintei dvs. cu ajutorul smartphone-ul: AR poate fi utilizat pentru publicitate in aproape orice domeniu.

 

Despre rubrici, descrieri si butoane

 

Sarcina publicitatii este de a atrage atentia, de a face cumparatorul interesat oferindu-i informatii cheie despre produs, sau mai degraba, beneficiul pe care il va primi. Potrivit Asociatiei de marketing mobil, doi din trei utilizatori au doar 0,04 secunde pentru a recunoaste reclame pe un dispozitiv mobil: luati nota atunci cand va pregatiti reclame.

In al doilea rand, doar 12% dintre agentiile de publicitate folosesc legatura din descriere, in timp ce restul de 88% prefera in mod rezonabil butoanele; si, cu siguranta, un call to action: „Cumpara acum”, „Afla mai multe” care sunt inca relevante, deoarece functioneaza. Exact cum functioneaza cuvantul „NOU” in titlu.

Un alt avantaj al formatului mobil este acum publicitatea In Stories, acestea iti permit sa fii mai aproape de cumparator (si este vorba de 50 de milioane de utilizatori zilnic), pentru ca aici este vorba despre momentele de zi cu zi ale vietii sale, si asta de mai multe ori pe zi. Aceasta inseamna ca sansele ca anuntul tau sa fie observat cresc. Poate tocmai de aceea, 4 milioane de agenti de publicitate lanseaza anunturi lunar exact In Stories? Cu toate acestea, nu uita ca publicitatea In Stories ar trebui sa fie eficienta, iar costul nu trebuie sa fie mare.

 

Cum sa configurezi anunturi pe Facebook

 

„Lansarea anunturilor pe Facebook este foarte simpla”, potrivit Facebook. Si in mare parte, acest lucru este adevarat, deoarece pentru a creste numarul de agenti de publicitate, Facebook depune toate eforturile pentru a se asigura ca publicitatea poate fi configurata fara abilitati speciale si cu un efort minim din partea agentilor de publicitate. Cu toate acestea, chiar daca iti faci timp pentru a intelege instructiunile, publicitatea pe Facebook va fi eficienta numai daca iti cunosti publicul tinta, avantajele cheie ale produsului si poti transmite cu exactitate si eficienta acest lucru (tinand cont si de ceea ce inseamna concurenta).

Desigur, poti experimenta urmand tendintele publicitare Facebook si iti poti personaliza singur campaniile publicitare. Mai ales daca ai la dispozitie suficient timp si buget. Pentru a reduce costurile si pentru a putea alege metoda exacta de a transmite un mesaj publicitar potentialilor clienti – contactati echipa IOmedia.

 

Despre noi

IOmedia este o agentie specializata in servicii de dezvoltare web, aplicatii software, servicii de web design, marketing online si tutoriale video.

Solicita oferta

Oferim servicii care iti vor creste afacerea online.

Ultimele noutati!

Ultimele articole

Vezi toate articolele
No Comments

    Spune-ti parerea